(Albino Tiger Barb)

 

 

بارب ببری زال(آلبینو) دارای رنگ کرم و نقره ای همراه با خط های راه راه سفید و همچنین انتهای باله ی قرمز یا نارنجی می باشد.این ماهی بسیار بانشاط و پرجنب وجوش است.

بهترین تانک برای این ماهی،تانکی همراه با گیاه  و حداقل حجم 110 لیتر دارای آب با پی هاش حدود 6 تا 7 می باشد.در آکواریوم این ماهی می توان تخته سنگ نیز قرار داد.اما باید توجه داشت که فضای کافی برای شنای این ماهی وجود داشته باشد.

بهترین راه برای جفتگیری از این ماهی این است که تعدادی از این ماهی در یک آکواریوم نگهداری شود تا جفت مورد نظر یکدیگر را پیدا کنند.در هنگام تخمریزی ماهی ماده بر روی سطح صاف دراز کشیده و تخمریزی می نماید و سپس در پشت آن ماهی نر اسپرم خود را بر روی تخم ها ترشح می کند.بعد از حدودا" 5 روز نوزادان از تخم خارج می شوند.در این هنگام باید آن ها را با نوزاد میگو یا غذاهای بسیار ریز تغذیه نمود تا زمانی که آن ها به اندازه ی کافی رشد کنند و بتوانند غذاهای معمولی را دریافت کنند.

بارب ببری آلبینو نیاز دارد که با غذاهای گوناگون از جمله غذاهای خشک،غذاهای منجمد مانند کرم خونی و همچنین غذاهای زنده مانند میگوی آب شور و نوزاد سایر ماهی ها تغذیه شود.

این ماهی با ماهی هایی همچون گورامی، مولی، دم شمشیری، شارک، رامیزی، انواع لوچ ها و کت فیش ها سازگاری دارد و می توان آن ها را در کنار هم نگهداری نمود.

 



تاريخ : 23 آبان 1389برچسب:ماهی " بارب, | 17:32 | نویسنده : محمد امین |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 59 صفحه بعد
  • فال عشق
  • انجمن مورفولوژی جغرافیایی